Börja din karriär här

Vi vill gärna bli fler!

Just nu söker vi aktivt efter en kundtjänstmedarbetare som behärskar nordiska språk, två IT-utvecklare och en HR-medarbetare.
Men om du är projektledare, content manager, entreprenör, installatör, webbutvecklare med mera och tycker att det låter spännande hos oss, hör gärna av dig!

  • Systemutvecklare/programmerare

Gillar du att programmera långsiktigt, rätt och snabbt? Då är du precis den vi söker!

Säkra och hållbara tjänster är vårt motto och vi vill gärna ha med dig på vår resa med att utveckla nästa tjänst!

  • Content manager

Korta säljtexter, längre artiklar, tutorials, produktbilder och nyhetsbrev är några exempel på vad vi skulle behöva hjälp med. Vi söker därför nu efter dig som redan kan allt eller som kan lära sig det.

  • Kundtjänstmedarbetare

SkyTech söker efter dig som skriver och pratar danska, norska och finska, gillar att hjälpa kunder, sköta marknadsföringskanaler och vill växa tillsammans med oss som företag!

Kundtjänstmedarbetare nordiska språk

Till våra företag i Norden söker vi dig som vill jobba som kundtjänstmedarbetare och har goda kunskaper i danska och minst ett nordiskt språk till (finska, norska). I tjänsten ingår även en del arbete med marknadsföring och försäljning för att öka antalet kunder. Ingen tidigare arbetserfarenhet inom området krävs utan du får gärna vara nyexaminerad från utbildning inom marknad, e-handel eller kommunikation.

I din roll ingår bland annat:

  • daglig kontakt via email och telefon med kunder
  • support till kunder om våra produkter och tjänster
  • uppdatera våra digitala kanaler
  • hjälpa till planering av reklamutskick
  • producera innehåll till hemsida och reklam

Det viktigaste är att du har en positiv inställning, en vilja att jobba hårt och vill utvecklas tillsammans med oss. Du har ett stort driv till att få utvecklas och lära dig mer och har hög arbetsmoral. Vidare ser vi gärna att du är en engagerad och flexibel kollega som stöttar upp vid behov. Rollen kräver att du talar och skriver danska/norska/finska och kan kommunicera med kollegor på engelska.

Placering på vårt kontor i Göteborg och vi tror på att mötas dagligen på plats, att det främjar dynamiken och kreativiteten på arbetsplatsen. I Göteborg jobbar ett internationellt och glatt gäng med kundsupport och sälj till flera europeiska marknader. 

Tjänsten är på heltid under kontorstid. Provanställning på 6 månader tillämpas.

Systemutvecklare/programmerare

Vi söker två personer till ett nytt IT-utvecklings-team inom företaget med placering på vårt kontor i Göteborg. Vi har många idéer om hur vi kan bygga smarta lösningar och effektiva affärssystem men vi är för få som kan realisera dessa ideér. Så vi söker dig/er som kan och vill jobba med utveckling av online-verktyg och som vill vara med och skapa unika försäljningssystem.

Information om rollen

I rollen som utvecklare kommer det många gånger att handla om att jobba i projekt från grunden (front-end och back-end), där olika avdelningar är beställare. En av personerna vi söker bör därför kunna jobba som projektledare för att kunna driva projekten till ett färdigt avslut.

Kunskaper i PHP är en bra grund men vi jobbar inte i några färdiga system så det är viktigt att du kan koda från grunden i notepad.

Det viktigaste för oss är att du har en god attityd. Att du är villig att jobba på, har en positiv inställning, inte ger upp och är en bra kollega. I gengäld försöker vi ha en så kul arbetsplats som möjligt, ger möjligheter att utvecklas inom företaget till den som vill och vi är inte rädda för att misslyckas och försöka igen.


Vad vi kan erbjuda

  • En arbetsplats som tillåter eget tänkande
  • Varierande uppdrag som utmanar och stimulerar till utveckling
  • Stöd från våra andra programmerare som alltid är nära till hands
  • Korta beslutsvägar och kollegor några steg bort vilket möjliggör snabba reality checks

Vi letar efter dig som

  • Gillar att programmera snabbt och rätt
  • Trivs i PHP-, MySQL- och APACHE-miljön
  • Hellre tänker långsiktigt än kortsiktigt i programmeringens arkitektur
  • Inte är nöjd med att det fungerar utan även förstår varför det fungerar
  • Förstår att driftsäkerhet är en av de viktigaste parametrarna
  • Vet att verkligheten är bra att anpassa sig till när den motbevisat ens egna falska föreställningar

Placering på vårt kontor i Göteborg och vi tror på att mötas dagligen på plats, att det främjar dynamiken och kreativiteten på arbetsplatsen. I Göteborg jobbar ett internationellt och glatt gäng med kundsupport och sälj till flera europeiska marknader. 

Tjänsten är på heltid under kontorstid. Provanställning på 6 månader tillämpas.

Content manager

Tjänsten som content manager är bred med många delar och arbetet kommer därför att variera mycket. Gemensam nämnare är att producera innehåll i många olika format. Dels till digital kanaler som blogg och social medier och dels till flyers, informationsbrev, tutorials med mera. Det betyder en hel del skrivande men också research, analys av marknad, produktion och hantering av bilder, projektledning och uppföljning. Så vi letar efter en riktigt mångsysslare! Kanske har du tidigare haft en sådan roll eller så känner du att du kan så mycket mer som inte får plats i din nuvarande roll. Hos oss kommer du få stora möjligheter att utvecklas.

I din roll ingår bland annat:

  • producera innehåll till våra kanaler
  • planera nyhetsbrev och ta fram material
  • hantera och producera bilder till hemsida, sociala medier och flyers
  • ta fram informationsmaterial och hålla dom uppdaterade
  • producera film
  • skriva artiklar till blogg och texter till hemsida
  • hitta samarbeten för att öka vår digital närvaro

För att lyckas i rollen behöver du kunna ta egna initiativ, kunna arbeta med olika arbetsuppgifter parallellt, arbeta strukturerat och vara noggrann med det du levererar.

Du har ett stort driv, en hög arbetsmoral och en positiv inställning till arbete, människor och utveckling. Vidare ser vi gärna att du är en engagerad och flexibel kollega som stöttar upp vid behov. Vi tror att du har några års erfarenhet men vi lägger störst vikt vid personliga egenskaper och lämplighet.

På kontoret i Göteborg jobbar vi med kundsupport och marknadsföring till flera av våra marknader i Europa. Eftersom vi erbjuder samma produkter och tjänster i alla länder kommer material som produceras kunna användas av alla. Det är därför viktigt att du kan kommunicera med kollegor och skriva på engelska.

Vad vi kan erbjuda

  • En arbetsplats som tillåter eget tänkande
  • Varierande uppdrag som utmanar och stimulerar till utveckling
  • Stöd från ledningen och andra kollegor
  • Korta beslutsvägar och ambition att bygga framgång tillsammans
  • Tjänstepension från 18 år, friskvårdsbidrag och sjukförsäkring

Tjänsten är på heltid under kontorstid. Provanställning på 6 månader tillämpas. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Ansökan genom att skicka CV, personlig presentation och exempel på textmaterial till Marie Schönbeck

Våra förmåner

Expansivt företag


Hos oss finns möjligheten att utvecklas och att växa tillsammans med företaget

Internationell miljö


Med produktion och kontor på flertalet plaster i Europa bygger vi en europeisk gemenskap inom företaget

Förmånliga villkor


Så klart erbjuder vi tjänstepension från 18 år, friskvårdsbidrag och sjukförsäkring